torsdag 3 juni 2010

Sara Fransson

Sara gick nyss från mig. Sara, min nya klasskamrat som förhoppningsvis uppgraderas till bara kamrat. Sara är en överraskande tjej. Från början undrade jag om hon totalt skiter i livet och är så trött på det att hon mest vill köra över sig själv. Att hon ändå inte duger till nåt.

Nu vet jag asmycket att hon är skitkompetent. Det är kul det där med förstaintrycket man får av någon. Hon är fortfarande lite osäker på om hon skall ge mig pengar för pyttipannan jag fräste upp, men det är bara gulligt. Jag hoppas att Sara får allt hon önskar sig i livet. Hon är en sådan man "unnar."

Ett citat från Sara: "Min mamma har hjärntumör fast det gör ingenting, alltså den är inte elakartad, höhöhöhö"

Jag skall snart bjuda in mig själv till deras nya hus och inviga den där skittanken de skall ha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar