onsdag 15 september 2010

Cirkus Cirkör

Nu bloggar jag även för min omgivning, mina fans - jajamensan, jag har sådana. Min privata blogg försvann när jag skulle exportera den till min snart aktiva domän. Den var mitt livsverk, min hemmagjorda honung fast jag inte ens hade bikupa - bara d-kupa. Jag tänker vara lättsam här fast man egentligen vill visa hur analytisk, djup och tänkande utanför lådan man är. Det får gå på känsla. I dag är jag i alla fall lättsam.

Det har tillkommit en praktikplats. Cirkus Cirkör. Jag skall inte praktisera som halmbock bakom en knivkastartavla. Inte heller bysta upp mig i en manege med sexuella rumäner eller poppa popcorn på ett stampat jordgolv.

Cirkus Cirkör är finlir. Nycirkusen blandar ofta olika konstformer som till exempel street art, rockvideoestetik och andra sceniska uttryck som dans, teater och film. Jag ser mycket fram emot mina veckor där. Min främsta uppgift kommer vara att arbeta med sociala medier och profilering på webben.

Här får ni ett litet smakprov på vad Cirkör sysslar med. I mitt fall skulle det kunna vara mina drömmar vi tittar på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar