onsdag 6 oktober 2010

Michael Jackson - mitt första minne

Har skyndat i hop den här ljudfilen. Jag ville ha den annorlunda på många vis. Förstärka känslorna och komma med ett mer välarbetat resultat. Det enda som kommer vara kul om ett halvår är att höra förbättringen på det man gjort i dag och det man kommer göra då.

Jag känner faktiskt inte alls att jag är nöjd. Jag är medveten om alla hack, ljudskillnader och felsägningar. Medveten om det som kommer fälla mig. För en tid sen hade jag skitit i att lämna in något jag inte var stolt över.

Men jag höll deadlinen. Det var en mycket viktig del i uppgiften. Jag gillar deadlines och tycker de skall hållas. Annars är det snabbt ute med en på arbetsmarknaden. Kvalitativt skall det hålla måttet. Det gjorde det inte i dag.

Nästa uppgift blir garanterat bättre.

LYSSNA HÄR på mitt första musikminne!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar