måndag 26 april 2010

En panorering och en look alike

I dag panorerade jag i en bokdunge. De som såg mig fota blev nog rädda och undrade om de kanske skulle dyka upp i Uppdrag granskning av okänd anledning. Jag kände att ett telezoom inte var min bästa idé i livet, men det fick gå. Kunde bara blända ner till f/22 och då blev slutartiden för kort.

Hursomhelst fick jag en bra bild som duger till vårt mission. Den lägger jag upp här och nu.

Sen kommer en bild på en look alike till vår lärare Patrik. Jag är grym på look alikes. Men ibland måste jag para två kända ansikten för att få till det. Jag har en parning som är klockren också. På en tjej i vår klass.

Fast man vill ju inte hänga ut folk utan att fråga. Jag längtar till skolan de dagarna vi inte är där. Det är bra tecken, då jag brukar bli trött på jobb jag tar mig an efter två dagar.

Jag är rätt ute!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar