onsdag 14 april 2010

Presentation/Vernissage

Man kan uttrycka det kommande årets förväntningar på olika vis, men jag skall kortfattat presentera mig själv, ingen vill läsa noveller i början av en okänd bekantskap vare sig det är yrkesmässiga eller mer privata.

Jag heter Jennie Wiberg, är 27 år och skall utbilda mig till webbredaktör. Jag vet ännu bara att jag är en skrivare med passion för foto och besitter egenskaper jag använder som verktyg då jag skapar en text. Humor, språksmyckerier, men också en oftast dold underton av något mycket viktigt som gärna får lysa igenom för att göra texten informativ för den tänkta målgruppen. Jag driver ett litet företag där jag frilansar som krönikör, fotograf och komiker i form av stand-up comedy, ibland skriver jag små humormanus.

Mitt mål är att kunna få vara mig själv hela vägen på ett proffsigt vis. Att utveckla en egen stilism som är nutida och förhoppningsvis till användning för forum som känner att de behöver någon som kan bistå med något kanske lite sällsynt eller vågat. Jag vill alltid sticka ut.

Utmaningen kommer bli den tekniska biten som jag känt har hindrat mig då och då. Dock blir den mycket mer intressant nu när jag känner att jag behöver behärska den.

Väl mött/Jw

1 kommentarer:

Anders Jacobsson sa...

Grymme:)

Skicka en kommentar