fredag 23 april 2010

Ett myller, lite som en myrstack.

I dag har vi lyssnat länge på Peter Tilling. En eloge skall han ha för att han kan prata så länge och bra. En eloge skall klassen ha för att de klarade av att hålla sig från att ge mig lavettblickar då jag tisslade lite väl mycket med Jonas, min nya kompis i klassen.

Jag är helt säker på att jag kommer drömma om titles och descriptions i natt. Jag högerklickar på alla sidor jag besöker nu för att infiltrera. Vi fick en gruppuppgift att analysera en webbplats och finna åtgärder som hade förbättrat. Vi valde en webbsida jag gjorde för länge sen och fann massor med saker.

Nu börjar man bli yrkesskadad, innan man ens hunnit ge sig ut på marknaden. Jag fick även mail från KFUK-KFUMs Scoutförbund i dag med intressanta samarbetserbjudanden.

Det skulle kunna bli så att min grupp kan fakturera snart. Otto och Stefan. @lfakrull is on the move!

Trevlig helg//Jw

0 kommentarer:

Skicka en kommentar