torsdag 22 april 2010

Jag älskar det mesta faktiskt

Jag har lärt mig så mycket de senaste dagarna. Jag älskar att lära mig saker. Ibland googlar jag bara på "stenåldern" eller "Mengele" och läser på. Ingen läxa eller något stundande förhör. Bara törst på att känna till. Att veta allt går aldrig ändå.

I dag fick vi vår första uppgift tillbaka. Korrad. Jag blev glad över kritiken, då jag kände att det var konstruktivt och kompetent av Patrik. Han såg de svagheter jag själv känner till och nya att ha i åtanke.

Jag längtar till skolan i morgon. Till socialt umgänge och utbyte av kunskap. Är glad över mina klasskamrater som är fina allihopa! Nu blev det nästan lite sentimentalt känner jag. Det kan vara för att jag lyssnar på Celine dions franska album.

Undra om man kommer gå på "after work" tillsammans någon gång? Min arbetsgivare behöver aldrig oroa sig för att jag kommer till jobbet med betongkeps i alla fall då jag har diagnos "alkoholintolerans".

Nu skall jag söka jävligt avancerat på Google. Advanced på engelska. Jag är flerspråkig! En gång vann jag brottnings-SM i Klippan också. (Kuriosa)

Må väl//Jw

0 kommentarer:

Skicka en kommentar