onsdag 12 maj 2010

Ensam kvar

Jag sitter ensam kvar i klassrummet. Skall ta tag i mina arkitektoniska termer och knåpa i hop en text efter lång research. Jag är förvirrad med min bloggdesign. Känns ostrukturerat och rörigt just nu.

Jag vill blogga på min egen hemsida. Men vet ej hur jag skall knyta i hop påsen. Jag har tjackat egen domän, lagt den på one.com och vill nu ha i gång det! Där vill jag ha min yrkesroll som fotograf och textskrivare i fokus och mina två bloggar som flikar.

Vet inte alls hur jag skall exportera in mina bloggar och samtidigt fixa layout på en snygg sida där allt skall ligga. Vem frågar man om sådant om man inte kan själv?

Jag har i alla fall kontaktat Johan. Han skall förhoppningsvis ta pressbilder på mig. Något jag behövt länge och nu skall ta tag i.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar