tisdag 25 maj 2010

Till freds

I morgon är det skola igen. Jag tycker det varit för lite skola det sista. Känns nästan som att man hade kunnat åka ner till Makedonien och fila på huset vi bygger åt oss. Men i morgon är vi på G igen och då skall vi på studiofotografering. Det var där jag hoppade av min fotografutbildning. Jag är inget stort fan av studiofotografering då jag gärna fångar moment spontant. Eller i frihet skulle jag vilja säga. Med befintliga ljusförhållanden.

I dag åkte jag i alla fall rullskridskor längs Säveån utan att se en endaste bäver som såna där friluftsfrämjare alltid skall jiddra om. Efter att jag slösat på min lön. Har uppgraderat mina ögonbryn rejält. Klassen, bli inte rädda i morgon. Det är inte Kommandoran, det är bara jag!

1 kommentarer:

webbsidan sa...

Men hallå...du är absolut ingen kommandora. :)

Skicka en kommentar