fredag 28 maj 2010

Svullo

Svullo dog en gång. Det var tråkigt att han sade upp sig från livet. Han var en bra humorist tycker jag. Han har fan kommit trea i en luftgitarrstävling. Jag lade in en Svullolåt ("för fet för ett fuck") i klassens playlist.

Vill mest bara säga att jag hoppas någon tar bort den om det känns för flottigt. Men jag gillar den. I dag tog min bror studenten. Det var rörande. Att bli rörd är ett tecken på mognad. Trettioårsmognad.

Jag missade logotypskissandet i dag. Jag såg Christines skisser och blev rädd. Det var raka och såg tryckta ut. Jag har två sorger i livet. Att jag inte fick "målets" gåva. Jag kan inte rita nåt. Inte ens streckgubbe. Jo, en sak kan jag. Jag kan måla en Teenage mutant ninja turtle. Men efter en mall och fast princip. Näsor kan jag också måla rätt bra. En gång på bilden fick jag till en tågräls i perspektiv.

Undra om det skulle kunna bli bra loggor?

Nu till min gotiska skräcknovell. Ett citat:

"Människan har inget inre organ för de högsta sanningarna"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar